Friday, February 21, 2014

Pogovori o stvareh, ki štejejo

Na strani Soulpancake (tukaj) sem zasledila zanimivo refleksivno temo, ki jo širim dalje v slovenskem jeziku...

 

Tema: Če bi lahko svoje življenje do zdaj opisal/a z eno besedo, katera bi bila ta beseda? S kakšno besedo bi opisal/a nadaljno življenje?



Refleksija je lahko uporabno orodje za premike naprej in istočasno tudi za učenje iz preteklih napak. Vsako sekundo, vsako uro, vsak dan, vsako leto se bližamo koncu. Temačna misel? Mogoče. Ali pa tudi ne. Za boljši premik naprej se lahko zavemo svojih "napak" do zdaj...
Ko pogledam svoje življenje vidim kje sem bila do zdaj in se zavem, da je še veliko neizživetega, nedoživetega, neodkritega... in da obstaja še veliko doživetij in odkritij... Od mene je odvisno kakšno bo in moj načrt pravi naj bo EPIČNO....
Moje življenje v besedi do zdaj: KAOS (tudi to je ok)
Moje življenje od zdaj: EPIC, seveda!


Še nekaj drugih odgovorov:

Lekcija
Priložnosti

(Moj najljubši odgovor: :) )
Vzpon
Prosti padec


....

Katere so tvoje besede? :)

No comments:

Post a Comment